Tuesday, October 12, 2021

Church of San Giuseppe of Chies d'Alpago (Chiesa di San Giuseppe della parrocchia di Chies in comune di Chies d'Alpago)

This is an experiment of using opportunities of cooperative use with Substance Painter for Architectural visualization with Autodesk 3ds max and Corona Renderer. It’s a visualization of a real church in Italy: Chiesa di San Giuseppe della parrocchia di Chies in comune di Chies d'Alpago. I wanted to make the church more alive and vivid. Because it is Italian Monument of Architectural Heritage and it's very beautiful in real life and I love it very much. 

Chief Architect and Project Engineer Is Giampaolo Zanon. I want to thank Giampaolo Zanon for providing a CAD engineering model and engineering development drawings that allowed me to to conduct this experiment and make these 3d visualizations.

Project is under development so I plan so if God gives me the strength I hope to improve the images as much as I can.

Questo è un esperimento di utilizzo delle opportunità di utilizzo cooperativo con Substance Painter per la visualizzazione di Architecturel con Autodesk 3ds max e Corona Renderer. È una visualizzazione di una vera chiesa in Italia: Chiesa di San Giuseppe della parrocchia di Chies in comune di Chies d'Alpago. Volevo rendere la chiesa più viva e vivida. Perché è Monumento Italiano del Patrimonio Architettonico ed è molto bello nella vita reale e lo amo moltissimo.

Chief Architect e Project Engineer è Giampaolo Zanon. Voglio ringraziare Giampaolo Zanon per aver fornito un modello di ingegneria CAD e disegni di sviluppo ingegneristico che mi hanno permesso di condurre questo esperimento e realizzare queste visualizzazioni 3D.

Il progetto è in fase di sviluppo quindi ho in programma quindi se Dio mi dà la forza spero di migliorare le immagini il più possibile.

The main view of the facade with exposure post-processing variations:





Main entrance views with exposure post-processing variations:





Main entrance views with exposure post-processing variations:




Close-up of a new staircase:


Making texture coordinates with Unwrap UVW Modifier Autodesk 3ds max to use with a paint program: 





Creating material with Substance Painter:



1 comment:

  1. You are brilliant, beautiful, benevolent, Dasha. I ache at the thought of your pain. Love, Tom

    ReplyDelete